Agentii de vanzari sunt organizati in mod ierarhic (de la agentii de vanzari, manageri regionali pana la directori). Acestia isi pot stabili obiective de vanzari pentru ei insisi cat si pentru clientii lor si de asemenea pot incheia contracte de vanzare.
Aplicatia ofera previziuni de vanzari, dar și statistici istorice care pot ajuta agentii de vanzari sa ajunga sa ia anumite decizii si sa propuna noi termeni contractuali.
Toate obiectivele de vanzare sunt urmarite iar utilizatorii sunt informati cu privire la stadiul progresului. Agentii pot vedea tot timpul daca si-au atins tintele sau nu, de cat au nevoie pentru a le indeplini si multe alte informatii de acest gen.
Fiecare conventie/lead asupra careia exista un acord cu clientul functioneaza pe baza unor criterii/formule complexe si pot fi stabilite separat pentru fiecare client.
Aplicatia importa, de asemenea, informații din software-ul ERP al companiei, care apoi sunt procesate (pe baza unor formule matematice complexe) pentru a le afisa utilizatorilor intr-un format prietenos, astfel incat sa poata fi utilizate in cel mai eficient mod in negocierile cu clientii dar si pentru alte scopuri precum: imbunatatirea/eficentizarea fluxulului de lucru a firmei si pentru a obtine cele mai bune rezultate posibile.